080

PATROCINADORS

 
GRUP JULIÀ
Grup Julià
Grup Julià és un dels principals grups empresarials especialitzat en transport de viatgers, serveis turístics i bus turístic. Les companyies que el componen ocupen posicions de lideratge en els seus respectius mercats a Espanya i Llatinoamèrica. La seva activitat conjunta ha permès a Grup Julià arribar a una facturació de 145 milions d´euros en 2007.

Grup Julià desposa de 75.000 m2 d´instal·lacions operatives distribuïdes entre les seves seus de Barcelona, Madrid, Màlaga, València, Argentina, Mèxic i Puerto Rico i una flota de 292 vehicles. Grup Julià s´organitza en tres grades divisions de negoci: Transport, Turisme i BUS Turístic.
 
Hotel ME BARCELONA
Hotel ME BARCELONA
L’Hotel ME Barcelona i 080 Barcelona Fashion s’uneixen per potenciar la moda i la difusió de la imatge de Barcelona com a ciutat que aposta pels joves talents, pel disseny i per l’expansió internacional de la moda catalana. D’aquesta manera, l’Hotel ME Barcelona es converteix en l’hotel oficial del 080 Barcelona Fashion.

L’Hotel ME Barcelona, dissenyat pel reconegut arquitecte francès Dominique Perrault, compta amb 29 plantes, 258 habitacions i suites i està ubicat a l’àrea del 22@, el districte tecnològic i més modern de Barcelona.

Les seves instal·lacions ofereixen un ampli ventall de serveis exclusius com l’Angels & Kings Bar, el Restaurant Dos Cielos dels germans Torres, l’exclusiva planta VIP “The Level” (que conté 43 habitacions de luxe i 23 suites), l’Sky Food Bar Restaurant & Lounge i el Yhi Spa.

Com a vaixell insígnia de la marca, l’Hotel ME Barcelona ofereix un concepte hoteler inèdit fins ara, modern i ple de contrastos. L’estructura fresca i l’àmplia varietat d’espais inspiren una energia que fusiona art, vida, gastronomia i cultura, i alhora ofereixen una experiència única als qui s’hi allotgen. Tot això ha fet que l’Hotel ME Barcelona s’hagi convertit en una referència d’avantguarda no només per als seus hostes, sinó també per als barcelonins, que gaudeixen dels seus espais i oferta de lleure.

www.me-barcelona.com
 
LA ROCA VILLAGE
La Roca Village
La Roca Village s’uneix per primera vegada a la plataforma de moda barcelonina “080 Barcelona Fashion”, la passarel·la de joves dissenyadors nacionals i internacionals

La Roca Village s’uneix per primera vegada a la plataforma de moda barcelonina “080 Barcelona Fashion”, la passarel·la de joves dissenyadors nacionals i internacionals

La Roca Village s’uneix a “080 Barcelona Fashion” en el seu interès per recolzar els principals esdeveniments de moda de la ciutat. D’aquesta manera, aquest centre de moda a l’aire lliure estarà present com a espònsor del showroom de “080 Barcelona Fashion”, l’espai on els millors dissenyadors joves nacionals i internacionals mostren les seves col·leccions als mitjans de comunicació i compradors procedents de tots els racons del món.

La Roca Village és el centre de moda a l’aire lliure per excel·lència amb més de 100 boutiques repartides harmònicament al llarg d’un gran passeig d’un kilòmetre de recorregut. Es tracta d’un gran espai peatonal on l’ambient relaxat i els detalls cuidats al màxim converteixen la jornada de compres en un autèntic plaer, una experiència lúdica inigualable. Es el Chic Outlet Shopping més freqüentat amb una afluència de 2,7 milions de visitants cada any.

Els amants de la moda i de les tendències poden trobar a La Roca Village una exclusiva selecció del millor de les marques nacionals i internacionals més prestigioses, a preus molt reduïts durant tot l’any per vestir tota la família. La proposta inclou també una àmplia varietat d’articles de viatge, complements, decoració, llenceria, joieria, regals i productes de bellesa. A més a més d’interessants propostes gastronòmiques on fer una pausa per recuperar les forces i continuar amb la jornada de shopping. Aquest concepte innovador converteix, avui més que mai, La Roca Village en la destinació de moda per les compres intel·ligents.

Entre la selecció de marques de moda prêt-à-porter femenina i masculina destaquen noms tan prestigiosos como Adolfo Domínguez, Antonio Miró, Armand Basi, Bimba & Lola, Burberry, Cacharel, Café Coton, Calvin Klein Jeans i Klein Underwear, Caractère, Corso Italia, Custo Barcelona, Desigual, Diesel, Dockers, Elena Miro, Gant, Grisby, Guru, Hoss Intropia, Hugo Boss, Huit, Imperio Clandestino, La Perla, Levi’s, Loewe, Marithé+François Girbaud, McGregor, Miss Sixty/Energie, Old Ridel, Pedro del Hierro, Pepe Jeans, Polo Ralph Lauren, Punto Blanco, Reporter, Roberto Verino, Sarar, Sayan, Sita Murt, Spazio Dolce&Gabbana, TCN, Tommy Hilfiger, Versace, Women’Secret, Zegna Outlet Store i les botigues multimarca Espacio de Creadores (amb Jordi Labanda, Jesús del Pozo, etc …) i les recentment inaugurades Gate One (amb marques com Prada, Gucci, Chloé), Swarovski, Hackett i Façonnable. I molt aviat Piquadro i Comptoir des Cotonniers.
Pels nens, peces de roba, joguines i complements de: Catimini, Diesel Kids, Gocco, IKKS General Store, Imaginarium, Nanos, Petit Bateau, Polo Ralph Lauren Children, Tommy Kids, Walk Safari.
Els millors complements, sabates i d’altres accessoris es troben a Blackbox, Camper, Diesel Accessories, Farrutx, Kipling, La Perfumería, Lottusse, Mandarina Duck, Munich, Muxart, Optica Store, Ray-Ban, Samsonite, Watx (D&G, Fossil, Seiko, etc).
Les últimes tendències en decoració hem de buscar-les a Descamps/Bassetti, Home & Cook, Home Studio, Le Creuset, Textura i Villeroy & Boch.
Pels més esportistes, Billabong, Nike Factory Store, Puma, Quiksilver, Reebok, The North Face, Timberland i Vans.

La Roca Village ha complert 10 anys i gràcies al seu continu creixement i desenvolupament ha esdevingut un centre de referència de la moda, l’oci i el turisme. Per celebrar aquest aniversari, La Roca Village ha creat, en col·laboració amb UNICEF, el llibre commemoratiu “Creant Somnis” en que hi ha participat personatges il·lustres del nostre país i procedents de diferents àmbits, entre ells destaquen les fotografies protagonitzades per Juan Antoni Samaranch i Laura Ponte, el Dr. Baselga i Maria Coll, América Sánchez i Elisabeth Mas, Benedetta Tagliabue i Joan Miquel Meràngels, Eudald Carbonell i Minerva Portillo, Carme Ruscalleda i Miguel Iglesias, Isabel Coixet i Andrés Velencoso, Pau Gasol i Priscila de Gustin, Antonio Miró i Carla Crombie, Javier Mariscal i Carla Pérez, entre d’altres.

La Roca Village, (La Roca del Vallès, Barcelona), forma part del grup Value Retail, la primera empresa dedicada a crear outlets de luxe a Europa ubicats estratègicament a prop de les capitals neuràlgiques. En l’actualitat, l’empresa compta amb 840 boutiques i més de 400 firmes líders en el sector de la moda distribuïdes en 9 Villages: Londres (Bicester Village), París (La Vallée Village), Milán/Bologna (Fidenza Village), Bruselas/Dusseldorf (Maasmechelen Village), Frankfurt (Wertheim Village), Munich (Ingolstadt Village), Barcelona (La Roca Village), Madrid (Las Rozas Village) i Dublín (Kildare Village).

www.LaRocaVillage.com
 
M·A·C
M·A·C
Fundada a Toronto (Canadà) al 1984, avui M·A·C forma part de l’empresa Estée Lauder i està considerada com a una de les marques més influents i destacades de la indústria cosmètica. Creada per a satisfer les necessitats dels maquilladors professionals, M·A·C s’ha convertit en la primera marca de maquillatge professional que arriba al punt de venda. L’èxit de M·A·C és gràcies tant al talent artístic i professionalitat dels seus maquilladors com a les fórmules innovadores, colors i textures úniques dels seus productes.

Més enllà dels seus productes, M·A·C és una cultura que evoca la provocació i manté estil i actitud molt personals. El respecte al dret d’auto-expressió de tot el món es posa de manifest a través del seu lema: “Totes les races, tots els sexes, totes les edats”.

Sempre en contacte amb el món de la moda, bellesa i cultura, M·A·C està present als backstages de les passarel·les de moda més importants del món (Nova York, París, Milà, Londres…) creant els maquillatges de cada temporada de la ma dels dissenyadors més prestigiosos. A més a més, els seus productes i equip de maquilladors professionals són sol·licitats a diari per a importants produccions de cinema, teatre, premsa i televisió.

Els maquilladors de M·A·C constitueixen una variada selecció de professionals que, amb l’inimitable entusiasme i estil de M·A·C, ofereixen un coneixement i servei excepcionals als clients de tot el món. Seleccionats per la seva passió, creativitat i experiència, els maquilladors de M·A·C porten el seu art allà on van. Considerats com el valor afegit de la marca, són els responsables del bon ambient que es respira a diari en els punts de venda de M·A·C.

M·A·C també està involucrada en causes socials. Així, al 1994 es va crear el “Fons M·A·C de lluita contra la sida”, al que es destina el 100% de les vendes de les barres de llavis i gloss Viva Glam i les targetes de felicitació “Kids Helping Kids”. Gràcies a aquesta campanya, avui en dia s’han aconseguit recaptar més de 130 milions de dòlars al voltant del món per a ajudar a homes, dones i nens afectats per la SIDA/VIH.

L’extraordinària capacitat de M·A·C a l’hora de crear productes innovadors i arribar a tots els públics l’ha portat a un extraordinari creixement.

www.maccosmetics.com
 
NESPRESSO
Nespresso
Nestlé Nespresso S.A. és pioner en cafè per porcions, proporcionant cafè de la més alta qualitat per tal que pugui gaudit tant a casa dels propis consumidors, com a restaurants, cafeteries, hotels i oficines. La revelació va ser la creació de l’exclusiva trilogia Nespresso, una combinació única de les millors varietats de cafè a nivell mundial, màquines de cafè de disseny i una tecnologia avançada, a més d’un inigualable servei al client. Aquests tres elements proporcionen l’Experiència Nespresso d’un Cafè Perfecte.
 
RON NEGRETA
Rom Negrita
Rom Negrita, l’encarregat de fer el còctel de la passarel·la 080 Barcelona Fashion.

Rom Negrita neix de la terra i del saber fer de l’home. A Bardinet, grup al qual pertany la marca, estem profundament compromesos amb la tradició.

La història d’aquest rom comença el 1857, quan un jove fabricant de licors de Llemotges, Paul Bardinet, s’interessa per l’alcohol del sucre de canya importat des d’illes llunyanes que arriba als ports del vell continent. Aquest producte no tenia gaire valor per als corsers, però, sota la seva aparent rudesa, amagava grans secrets.

En aquells moments, Paul Bardinet va saber apreciar els gustos i les aromes latents i incomparables que fins al dia d’avui ens brinda la canya de sucre i que fem servir per produir els nostres exquisits roms. Un cop va esdevenir un comerciant licorista expert, Paul Bardinet va saber bastir una marca emblemàtica que ha viatjat al voltant del món fins als nostres dies. Aquest rom s’elabora a partir d’aiguardents de canya envellits, la majoria procedents de destil·leries diferents de la zona del Carib.

Rom Negrita vol compartir amb vosaltres el seu nou eix de comunicació:

EL SECRETO NEGRITA

I així us presento el nou còctel, ideat exclusivament per a aquesta ocasió:

“EL SECRETO NEGRITA – 080 BARCELONA FASHION”

Aquest còctel desprèn glamur en tots els ingredients:

Llima,
sucre moreno,
gel picat,
soda,
i…

Rom Negrita, El Secreto
 
VOLKSWAGEN
Volkswagen Scirocco
El Scirocco, el "nen rebel" de Volkswagen, es un esportiu de mides compactes, ideal per l´ús diari. Gracies al seu sostre allargat i a les seves línees musculoses, el Scirocco ofereix un atractiu i contundent disseny. El seu frontal ha estat el primer en incorporar les línees del nous models de Volkswagen.

El Scirocco incorpora ames la mes avançada tecnologia tant en motors que ofereixen excel·lents prestacions, com en altres sistemes que milloren el comportament, el confort i la seguretat.
 


COL·LABORADORS

Departament d'Innovació, Universitats i Empresa

Amb la col·laboració de:

Ajuntament de Barcelona

2008