Català Castellano English
080

MANOLITA WATLIN

 

Soledad Serna, Barcelona, 1980. Serna, llicenciada en dret, i formada en el sector del disseny a l’Escola de Disseny de Bolonya (Itàlia) i al Central Saint Martins de Londres, va fundar Manolita Watlin el 2007 amb un objectiu bàsic: aportar diferenciació, feminitat i expressió a la moda. Segons la pròpia dissenyadora, Manolita Watlin neix com a alternativa per a aquelles dones que busquen la diferenciació i la inspiració en les seves vides. Amb tan sols tres col•leccions, Manolita Watlin ja pot trobar-se en algunes de les boutiques més trendy de Barcelona, Madrid, Londres, Dublín, i Hong Kong.

www.manolitawatlin.com

manolita watlin és una marca jove, exclusiva i ultrafemenina amb un toc diferent.

Soledad Serna és la persona que hi ha darrera de manolita watlin. serna va fundar manolita watlin el 2007 amb un objectiu fonamental: aportar diferenciació. Va iniciar la seva carrera a Londres, en el sector financer, per acabar adonant-se, poc després, que el seu camí es trobava molt lluny de tot plegat... Encara sota les pressions del món financer, va trobar la manera de desenvolupar les seves capacitats de disseny i de créixer com a dissenyadora, entre d´altres, tot cursant estudis nocturns de disseny i patronatge a la Central Saint Martins de Londres. Poc després es llençaria a realitzar el seu somni i crearia manolita watlin. manolita representa el seu origen espanyol, l’ànima de la firma, mentre que watlin simbolitza el seu esperit i la influència internacionals, el vincle entre manolita i el món.

manolita watlin té un estil propi, que es reconeix de seguida, un look, diferent, effortlessly cool, que es caracteritza per línies netes i un ús intel•ligent dels materials, colors i elements estructurals.

El públic natural de manolita watlin és una dona jove, contemporània, amb un fort sentit de la sofisticació, però també de la naturalitat, a qui agrada experimentar amb la moda, però que fuig de l’ostentació.

Amb tan sols tres col•leccions, manolita watlin ha estat definida com una de les marques espanyoles més punteres; la podem trobar en algunes de les botigues de més tendència de Barcelona, Madrid, Londres, Dublín, Hong Kong, i també a Harvey Nichols d’aquesta última ciutat.

La Càmera de Comerç de Nova York va seleccionar manolita watlin per presentar la seva col•lecció primavera estiu 09 a Nova York, així com també per la Moscow Fashion Exhibition com a única marca que va representar Espanya el setembre de 2008, en el marc de l’exclusiva Fashion Box.

Tots els dissenys de manolita watlin es realitzen a Espanya.

Contacte Showroom

Departament d'Innovació, Universitats i Empresa

Amb la col·laboració de:

Ajuntament de Barcelona